Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Κλήση




















Ωωωωωω Οφηλία!
βρωμάει κάτι σάααααααααααπιο
σάπιοΣάπιοΣάπιο
εδώ
για φέρε μου το ΑΖΑΧ
«άντε!» σου λέω να τιναχτείς - σηκωθείς - κουνηθείς - καθαρίσω

Βλέπω, Οφηλία,
πόσο το ψυγείο είναι ένα ______________
γεμάτο φως (ηλεκτρικό)
σοκολάτες μήλα μπύρα τυρί ντομάτες + + + κλπ
πού είναι το νερό σου;

«άναψε το φως» (δείξε μου) δείξε μου

«καθάρισε κι εδώ» λιγάκι η χώνεται στο πόδι μου ανάμεσα
(σφουγγαρίστρα)
ανάμεσα στα δυο μου πόδια χώνεται βαθιά «κι εκεί
κι εκεί» να καθαρίσει λίγο «έτσι»
δείξε μου το πώς: άναψε το φως

να με ξέρεις και να μ' αγαπάς (θέλω)
να σε κατασπαράξω να σε ____________ (θέλω)
(θέλω) (είμαι)
ρουφάω όλα σκόνη σσσσσς.....
δεν στη φασαρία ακούω

«έλα»

πια έλα σε ναι σε περι-
μένω
χά-νω & λέξεις & έξεις + χάνω + = σιωπή
σου σιω....

4. πού
5. πώς
12. πότε

αν μ'αγαπάς για πάντα;

θα μ'αγαπάς για πάντα;

Nα μ'αγαπάς για πάντα.


(Δημοσιεύτηκε εδώ: http://www.e-poema.eu/poem.php?id=241 )

Δεν υπάρχουν σχόλια: