Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

καινούρια αρχή


Αυτό είναι ένα καινούριο ξεκίνημα σε ένα παλαιό blog.

Τον περασμένο χρόνο ήρθαν τα πάνω κάτω στη ζωή μου. Άλλαξαν οι ανάγκες μου, οι προτεραιότητές μου. Χρειάστηκα να ξαναδώ ποια είμαι, πού είμαι, πού θέλω να είμαι και πού όχι. Πέρασα πολύ καιρό βυθισμένη σε σκέψεις περί του τί έχει αξία για μένα και τί όχι:
πώς θα απαλλαγώ από τα όσα με βαραίνουν;
πώς θα τροφοδοτήσω τα όσα με θρέφουν;
πώς θα αγαπάω καλύτερα;
και, ναι, ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ;

Μέσα σ΄αυτόν τον καιρό της περισυλλογής, έμαθα ότι θέλω η δημιουργία να είναι αυτή η σχέση: βιώνω κάτι τόσο όμορφο/έντονο/ξεχωριστό που νιώθω την ανάγκη να σε πάρω από το χέρι και να σου πω «Να! Κοίτα! Δες αυτό που ανακάλυψα!» Και, επειδή δεν ξέρω άλλη γλώσσα να σου δείξω τη χαρά που βρήκα, σου γράφω ένα ποίημα, σου φτιάχνω μια ζωγραφιά, ή κάτι τέτοιο, τέλος πάντων.

Αυτό το καινούριο e-ξεκίνημα θέλω να είναι πιο προσωπικό. Να ανεβάζω όχι μόνο ποιήματα και κείμενα «σοβαρά», αλλά και καθημερινές σκέψεις, φόβους, λαχτάρες, αγωνίες, και ζωγραφιές, κατασκευές, φωτογραφίες, και όνειρα, ταξίδια κι άλλα κι άλλα κι άλλα.

Για να δούμε πού θα βγούμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: